Tutustu steinerkouluun – avoin vanhempainilta

Tutustu steinerkouluun! -tapahtuma 12.11.2018

Tutustu koulupolkuun, eskarista ysiin!

Tule ja koe luokkien 1-4 lyhtyjuhlan lumo! (klo 17-18)
Lyhtyjuhlassa tuodaan valoa syksyn pimeyteen. Steinerkoulun luokkien 1-4 oppilaat ovat valmistaneet omat lyhtynsä ja kulkevat laulaen niiden valossa lähimetsän poluilla. Ota oma lyhtysi mukaan ja tule mukaan lyhtykulkueeseen! Lähtö koululta klo 17 ja paluu koululle ennen klo 18. Koululla mehutarjoilu lapsille.

Avoin vanhempainilta klo 18
Avoimessa vanhempainillassa koulun omat ja myös koulun toiminnasta kiinnostuneet vanhemmat kuulevat lisää koulun toiminnasta. Yhteisen yleisen tilaisuuden jälkeen osallistujilla on mahdollisuus tutustua erilaisiin teemoihin:

Eskari steinerissa!

Paikalla on esikoulun opetuksesta vastaavia keskustelemassa ja vastaamassa kysymyksiin

Eppuluokka ja alkuopetus steinerkoulussa!

Paikalla on alaluokkien luokanopettajia esittelemässä alaluokkien opetusta.

Iltapäivätoiminta!

Tule tutustumaan Iltapäivätoiminta Sateenkaaren toimintaan ja keskustelemaan henkilökunnan kanssa.

Yläkoulu steinerkoulussa!

Yläluokkien opinto-ohjaaja esittelee luokkien 7-9 opetusta.

Tule kuuntelemaan, kyselemään, ihmettelemään ja keskustelemaan.

Oppilaat voivat tutustua erilaisiin pajoihin, joista esimerkkeinä:

Liikunnanopettaja kertoo mm. koulun yläluokkien opetukseen kuuluvasta luontoliikunnasta ja leirikoulusta. Paikalla myös yläluokkien oppilaita kertomassa mm. leirikoulusta.
Matemaattisten aineiden opettaja tutustuttaa kiinnostuneita ohjelmointiin Robbo-robotilla.
Yläkoulusta kiinnostuneille nuorille koulun tilat ja toiminta tulevat tutuksi suunnistamalla ja koodikarttaa seuraten. Osallistuneiden kesken arvotaan viisi elokuvalippua.

Samaan aikaan:
Pienemmille lapsille ja nuoremmille oppilaille on mukavaa ohjattua ja valvottua toimintaa.

Nuorempien vierailijoiden kesken arvotaan neljä pääsylippua HopLop Liikuntaseikkailupuistoon.

4.-5. luokan oppilaille omat lautapelitilat.

Iltapalabuffet!
Älä huoli iltapalasta! Koululla on avoinna iltapalabuffet, josta saa huokeaan hintaan evästä koko perheelle!
Tilaisuus on avoin kaikille kiinnostuneille!