Viikon kasvo: Niko-Mikko Nieminen

Moi!

Olen Niko-Mikko Nieminen ja toimin liikunnan- ja terveystiedonopettajana sekä 9.luokan luokanohjaajana. Työt aloitin Jyväskylän steinerkoulussa syksyllä 2001.  Olen itse käynyt Lahden steinerkoulun, jossa minulle muuten opetti kemiaa ja fysiikkaa nykyinen rehtorimme Helena Heikkilä! Olen syntynyt Raumalla, mutta käynyt kouluni ja asunut nuoruuteni Lahdessa. Jyväskylässä on kuitenkin ollut helppo viihtyä, sillä lähes koko sukuni asuu Jyväskylässä.

Olen viihtynyt työssäni hyvin, meillä on mukava ja osaava työyhteisö sekä mukavat oppilaat. Joka päivä voi oppia uutta ja harvoin päivät ovat täysin samanlaisia. Erityisen mukavaa on saada tehdä töitä ulkona ja päästä itsekin liikkumaan.

Omaan perheeseeni kuuluu vaimon lisäksi ekaluokkalainen poika ja neljäsluokkalainen tyttö sekä havannankoira. Talven suosikkiharrastukseni penkkiurheilun lisäksi ovat hiihto ja laskettelu ja kesäisin mökkeilen ja purjehdin.

Hyvää alkanutta vuotta!