Tervetuloa juhlimaan Waldorf100 -juhlavuotta Jyväskylän Steinerkoululle!

Syksyllä 2019  tulee kuluneeksi sata vuotta siitä, kun ensimmäinen steinerkoulu perustettiin Saksan Stuttgartissa. Sata vuotta perustamisen jälkeen steinerkouluja on ympäri maailman yli tuhat ja päiväkoteja on yli kaksi tuhatta. Jyväskylässä steinerpäiväkoteja on kaksi ja kouluja yksi, Jyväskylän Steinerkoulu.

Steinerkasvatuksen syntymäpäivää juhlistetaan kansainvälisesti torstaina 19.9. Jyväskylässä juhlat käynnistyvät Jyväskylän keskustasta liikkeelle lähtevällä kulkueella klo 15. Kulkue suuntaa Harjun yli Jyväskylän steinerkoululle, jossa alkavat kaikille avoimet syysmarkkinat klo 16.

Syysmarkkinoilla on luvassa muun muassa kahvitarjoilua, myyntipöytiä joissa myynnissä satokauden tuotteita ja vohveleita, arpajaiset sekä pehmomiekkailua. Elävää musiikkia tarjoilee The Nightcap klo 18. Illan aikana vietetään myös Jyväskylän steinerkoulun uuden pihan avajaisjuhlallisuuksia.Tapahtumaan on vapaa pääsy ja kaikki ovat tervetulleita kahville ja tutustumaan Jyväskylän steinerkouluun!