Kannatusyhdistys

Kannatusyhdistys ja jäsenmaksu

Jyväskylän steinerkoulun kannatusyhdistys ry on virallinen opetuksenjärjestäjä. Kannatusyhdistys pitää huolta koulun toimintaedellytyksistä ja on vastuussa koulun toiminnasta.

Koulun vanhemmuus ja kannatusyhdistyksen jäsenyys tarjoaa mahdollisuuden syventää steinerpedagogiikan tuntemus, olla osa moniarvoista yhteisöä, joka toimii lasten parhaaksi ja jakaa kasvatusvastuuta koulun kanssa. Jäsenyys antaa myös mahdollisuuden olla vaikuttamassa koulun kehittämiseen.

Jäsenmaksu on 30e/vuosi/henkilö. Jäsenmaksu maksetaan tammikuussa. Jäsenmaksu on henkilökohtainen.

Varainhankinta ja tukimaksu

Varainhankinta on yksi osa koulutoiminnan rahoittamista. Koululle tulevaa varainhankintaa ovat mm. eri tilaisuuksista ja tapahtumista tulevat tuotot. Niiden osuus on melkoisen pieni mutta tärkeä tulo koululle.

Vapaaehtoinen tukimaksu 30e/perhe/kk on myös yksi tärkeä varainhankinnan osa koululle. Tukimaksu laskutetaan kahden kuukauden välein. Tukimaksulla on pyritty mm. tarjoamaan oppilaille laadukkaat koulutarvikkeet ja entistä paremmat lähtökohdat turvalliseen ja laadukkaaseen oppimiseen.

kannatusyhdistyksen säännöt

Katri Willman