Minun Suomeni

Ensi viikolla koululla vietetään teemaviikkoa. Maanantaista torstaihin Minun Suomeni -teeman alle mahtuvat sulassa sovussa niin valokuvaus- kuin kirjoituskilpailu sekä työpajoja laidasta laitaan. Työpajoissa pääsee tutustumaan perinteisiin suomalaisiin leikkeihin, lauluihin ja ruokiin, tekemään kollaaseja sekä kirjoittamaan blogia tai harjoittelemaan työskentelyä verkkotyöpajassa.
Perjantain teemana on kansainvälisyys ja silloin tutustumme ainakin kaikkiin niihin kulttuureihin, joista koulussamme on oppilaita. Vieraat kielet ovat silloin myös pääosassa ja näkyvät sekä kuuluvat koulun käytävillä.
Viikon tuotoksia tullaan dokumentoimaan ja esittelemään blogissa sekä koulun fb-sivuilla tulevien viikkojen aikana. Mutta nyt jaan ihan itse haikuoimani tekeleen kanssanne, olkoon se vaikka rohkaisuksi yläluokkien kirjoituskilpailuun osallistuville;
Koulu on vaiti
Ilo lähestyy
Kevein askelin
Työn iloa kaikille pajoja sekä kilpailuja suunnitteleville ja niihin osallistuville!
– Jaana