Viikon kasvo: Aino Räsänen

Tervehdys!

Olen Aino Räsänen ja aloitin syksyllä toisen työvuoteni Jyväskylän steinerkoulussa. Toimin tällä hetkellä 5-luokan luokanopettajana. Steinerkouluun töihin päädyin syksyllä 2015 valmistuttuani luokanopettajaksi Rovaniemeltä ja muuttaessani takaisin kotikaupunkiini Jyväskylään.

Steinerkoulussa olen viihtynyt erittäin hyvin iloisen henkilökunnan ja koulun lämpimän yhteishengen vuoksi. Opettajana olen oppinut monia asioita koulumme oppilailta ja se tässä onkin kiehtovaa, että ikinä ei ole täysin valmis opettaja ja jokainen päivä on mahdollisuus oppia uutta.

Asun avopuolisoni kanssa Jyväskylässä Äijälänrannassa yhdessä kahden koiramme kanssa. Työpäivän jälkeen viihdynkin koirien kanssa ulkona lenkkeillen ja luonnosta nauttien. Lisäksi toisen koiramme kanssa harrastan palveluskoiralajeista jälkeä ja hakua sekä myös tottelevaisuuskoulutusta. Nämä ovatkin mukavaa vastapainoa työlle. Ulkona ja luonnossa liikkumisen lisäksi minut voi nähdä myös jäähallilla muodostelmaluistelun parissa. Tähän harrastukseen palasin uudestaan nuoruusvuosien jälkeen.

Lämmintä ja tunnelmallista talven jatkoa kaikille!